A Budapest Marriott Hotel tapasztalatai szerint egyre nagyobb az igény a rendezvény jellegű szolgáltatásokra. A Marriott adatai szerint vendégei 50 százaléka üzleti, 50 százaléka üdülési céllal érkezik a szállodába.

A Budapest Marriott Hotel kiemelkedően népszerű fővárosi találkozóhely: évente csaknem 900 eseményt rendeznek itt a pár fős ebédektől a nagyszabású konferenciákig. A rendezvényszervezéssel kapcsolatos igények kiszolgálására a rendezvényszintet is megújítja a Budapest Marriott Hotel. A szálloda másfél éve tartó teljes körű felújítási munkálatai az átalakított terek nyári átadásával érnek véget.

Meeting terem a Budapest Marriott Hotelban

Fotó: Budapest Marriott Hotel

A Marriott adatai szerint vendégei 50 százaléka üzleti, 50 százaléka üdülési céllal érkezik a szállodába, 65 százalék önállóan utazik, és csak 35 százalék látogatja meg csoportos foglalás keretében a fővárost.

Az elmúlt időszak tapasztalatai szerint a vendégek számára már nem a lehető legkedvezőbb árú foglalás az első számú szempont, hanem a hozzáadott érték: döntésüket nagyban befolyásolják az extra szolgáltatások és exkluzív ajánlatok, amelyeket immár harmaduk keres.

A vendégek kedvence az egyedi panorámás tetőterasz

Fotó: Budapest Marriott Hotel

A magyarországi trendekkel összhangban jelentősen növekedett a Budapest Marriott Hotel közel- és távol-keleti vendégeinek száma az elmúlt hónapokban. A hotel különösen népszerű az Egyesült Arab Emírségekből, Kínából, Malajziából és Indonéziából érkező látogatók körében. A legnagyobb számban továbbra is az Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából, Németországból, Kanadából és Ausztráliából foglalnak a budapesti szállodába.

Forrás: turizmus.com